Class Schedule and Orders Availability

IMPORTANT : PLEASE FILL UP THE FORM BY CLICKING ON THE " PRICING AND ORDER FORM" TAB ON TOP OF THE GOOGLE CALENDAR TO PLACE YOUR ORDER. WHEN SENDING INQUIRIES VIA SMS, PLEASE STATE YOUR NAME, ELSE NO RESPONSE WILL BE PROVIDED.THANKS, LEA OVEN TEAM

Mar 28, 2008

Fondant Cake


My first try to make fondant cake :-) not bad huhhh ....



Kalau berhajat nak oder, boleh .....

4 comments:

aimi said...

AKAK!!!!!!!! cun gilosh kek ni.. sayangnya nak mkn... ni utk sapa akak buat ni?? saje2 cuba ke?? dlm tu kek apa yek?? sebab saya ada terbaca kat blog sapa ntah, katanya kalau nak buat kek fondant ni, kek tu mestila kek yg padat, mcm kek buah tu.. ya ker mesti mcm tu?? blh gak kan guna kek lain, mcm kek butter @ moist kek kan... saya ni tak arif la bab2 ni.. tak sabar nak gi menuntut dgn kak ida 12 apr ni.. pastu blh la kita share2 opinion kan..

.:Bake Freshly:. said...

kak daalia, both lawa. ur engagement cuppies & fondant kek ni kemas & cantik :D

fadzilsalleh said...

salam
first try dah cantik.....
ni saiz berapa?

...$weE+ 666... said...

sis... cantik gilos okeh! hehe... teringat masa kita lepaks ari tu... kek fondant ni kira mcm kek pondan kan? hehe... cantik tapi tak sedap sgt! *wink* but i'm sure urs sedap gak ek... :)

Blog Widget by LinkWithin